Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja


1 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2 W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
3 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
4 Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
5 Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:

Trust Katarzyna Lenkiewicz-Trzeciak

ul. Pomorska 13G/11

80-333 Gdańsk

6 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: trust24pl@gmail.com lub telefonicznie: 697677887. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl